Potražnja za željezničkim prijevozom je velika, ali ugrožavaju ju nerazumno niske cijene letova niskobudžetnih zračnih prijevoznika pa prometni stručnjaci pozivaju na uvođenje poreza na kerozin, piše European Newsroom.
Političari, prometni stručnjaci i gospodarstvenici podjednako kritiziraju stanje željezničke infrastrukture i obilno subvencioniranje zračnog prijevoza. U borbi protiv klimatskih promjena, Europska komisija želi da do 2030. godine europskim tračnicama vozi dvostruko više brzih vlakova, a do 2050. tri puta više. Time se želi smanjiti emisija ugljičnog dioksida.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu