Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Raste broj franšiznih brendova u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr
24. rujan 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Anita Markota Štriga, predsjednica Zajednice za usluge, promociju i know-how u trgovini, Foto: HGK

Predsjednica Zajednice za usluge, promociju i know-how u trgovini Anita Markota Štriga, osvrnula se na to zašto franšizno poslovanje cvjeta.

U Hrvatskoj raste broj kvalitetnih franšiznih brendova koji imaju potencijal za rast i izlazak na tržišta drugih zemalja, poruka je 3. Foruma franšiza HGK, koji se održao u organizaciji Zajednice za usluge, promociju i know-how u trgovini – Grupacije tvrtki za franšizno poslovanje HGK.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“U Hrvatskoj po ovom modelu posluje oko 230 sustava, zapošljavaju više od 20.000 osoba, a te brojke svakim danom rastu. Domaćih franšiza također je sve više i u njima vidimo veliki potencijal za rast kao i izlazak na strana tržišta”, istaknula je uvodno Sanja Smoljak Katić, direktorica Sektora za trgovinu HGK.

U Hrvatskoj raste broj kvalitetnih franšiznih brendova koji imaju potencijal za rast i izlazak na tržišta drugih zemalja, poruka je 3. Foruma franšiza HGK, koji se održao u organizaciji Zajednice za usluge, promociju i know-how u trgovini – Grupacije tvrtki za franšizno poslovanje HGK.

“U Hrvatskoj po ovom modelu posluje oko 230 sustava, zapošljavaju više od 20.000 osoba, a te brojke svakim danom rastu. Domaćih franšiza također je sve više i u njima vidimo veliki potencijal za rast kao i izlazak na strana tržišta”, istaknula je uvodno Sanja Smoljak Katić, direktorica Sektora za trgovinu HGK.

Predsjednica Zajednice za usluge, promociju i know-how u trgovini Anita Markota Štriga, osvrnula se na to zašto franšizno poslovanje cvjeta.

“Definirana pravila franšizera te njihovo znanje i iskustvo mogu poduzetnicima olakšati poslovanje i brže ostvarenje rezultata. Ulazak u poduzetništvo postalo je jednostavnije i manje rizično ako se poslovanje pokreće kroz poznate franšizne brendove”, pojasnila je Markota Štriga, također i članica uprave Erste Card Cluba.

Kako ući u franšizni posao te kako kroz minimalni poduzetnički rizik napraviti dobar biznis pojasnio je Andrija Čolak, vlasnik jedne od najuspješnijih hrvatskih franšiza Surf’n’Fries.

Autor: Poslovni.hr
24. rujan 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close