“Prvi je činjenica da se zaposlenici dobro osjećaju u kompaniji. Uspjeli smo stvorili poticajno i kreativno okruženje što zaposlenici cijene”, rekla je Burić. Kao drugi važan faktor navela je činjenicu da su uspjeli steći povjerenje proizvođača te u samo nekoliko godina ostvariti suradnju s njih više od tisuću, što velikih što malih. No ovako široka suradnja nosi i svoje izazove. Kao najveće predsjednica Uprave Enna Fruita navodi usklađivanje kvalitete.
“Svaki trgovački centar te svi naši kupci imaju propisane standarde kvalitete, a kada surađujete s mnogim malih, što voćara što povrtlara, izazovno je zadovoljiti sve propisane standarde da bi hrana mogla završiti na policama. Ti izazovi uključuju komunikaciju, praćenje tehnološke razine proizvođača. Također, mi im moramo biti i administrativna i savjetodavna podrška”, nabraja Burić sve uloge koje ima Enna Fruit.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu