Sajmovi su odlična mjesta na kojima poduzeća žele prikazati svoje proizvode i usluge u najboljem svjetlu, ne samo da bi pronašli nove kupce, nego i da bi konkurenciji pokazali “tko je šef”.
Prava prilika za to su dvije uspješne sajamske manifestacije na hrvatskoj obali, HoReCa Zadar i Design District Rovinj. HoReCa Zadar održava se od 20. do 22. listopada u Zadru, a Design District od 23. do 25. studenog u Rovinju. S direktoricom sajmova Tatjanom Kos razgovarali smo o ciljevima manifestacija, očekivanim izlagačima i posjetiteljima, kvaliteti i broju sajmova u Hrvatskoj te razlozima zašto bi netko trebao sudjelovati na njima.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu