U vrijeme financijske krize crowdfunding, odnosno ulaganje većeg broja ljudi u određenu ideju ili proizvod u zamjenu za nagradu, udjel, ili kao donaciju, mnogim je poduzetnicima koji su tek krenuli u poduzetničku avanturu, bio slamka spasa.
Upravo zahvaljujući toj krizi, ali i rastu startup ekosustava, crowdfunding je u zapadnoj Europi buknuo. Prema posljednjem izvješću Cambridge Centra za alternativne financije iznos uložen putem crowdfundinga (baziranog na donacijama) narastao je sa 639 milijuna dolara 2018. na 7 milijardi 2020.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu