Zaboravite na Eiffelov toranj, Louvre ili Versailles. Francuska ima novu turističku atrakciju, posebno za putnike iz Sjedinjenih Država.Da turizam ne podrazumijeva samo prirodne ili kulturno-povijesne atrakcije i sadržaje potvrđuje i ovaj prije svega čudan primjer, piše B92.
Hashtag #Frenchpharmacy trenutno ima više od nevjerojatnih 130 milijuna pregleda na društvenim mrežama, čime se polako približava ostalim turističkim atrakcijama u ovoj zemlji. Ljekarne su trenutno najpopularniji sadržaj Francuske, vjerovali ili ne, i to je najnoviji trend, posebno kod mlađe populacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu