Povezanost biznisa i sporta je oduvijek neraskidiva jer gotovo niti jedan vrhunski sport ne može uspjeti bez, više ili manje izdašnih, sponzorskih ugovora s uspješnim tvrtkama. Štoviše, danas je sport, posebno kad pričamo o profesionalnom nogometu, sam za sebe postao veliki biznis koji vrti desetke milijardi eura godišnje.
Dok i ovih dana svjedočimo kako bogati vlasnici nogometnih, a sve češće i košarkaških te, u manjoj mjeru hokejaških i rukometnih, klubova iz Engleske, Španjolske, Njemačke, Italije, Francuske, a u zadnje vrijeme i Saudijske Arabije te SAD-a izdvajaju desetke i stotine milijuna eura za nove ljubimce svojih navijača, u Hrvatskoj je to ipak na puno skromnijem nivo čak ako se radi i o nogometu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu