“Uzbuđenje oko virtualnog svijeta se s vremenom smirilo, ali to ne znači kako su mu odbrojani dani. Naprotiv, postoji mnogo razloga zašto mislimo da će njegovo vrijeme tek doći. Optimistični smo znajući kako neke od najvećih tehnoloških tvrtki svijeta imaju razvijen ili se trude razviti upravo taj virtualni prostor o kojemu se priča da nema šanse za opstanak. Google i Microsoft prate trend izdašnih ulaganja, započet u Meti (bivšem Facebooku), a sve kako ne bi zaostajali za konkurencijom i kako bi uspjeli uzeti svoj dio kolača”, kaže Maxim Manturov, voditelj investicijskih istraživanja u Freedom Finance Europe.
Kako tvrdi, kada se razgovara o trenutnom stanju i mogućem razvoju virtualne okoline, većina je podijeljena. Dok određeni smatraju kako je već došlo do stadija mirovanja, nekolicina je uvjerena da se još ne treba suditi jer je u ranoj fazi razvoja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu