Za razliku od ‘običnih’ kompanija, luksuzne marke dosad su kroz krize prolazile neokrznute, no i njima je na horizontu sve više briga. Unatoč lošoj prognozi luksuzni brendovi ostvaruju vrtoglave zarade, no kinesko tržište izaziva sve više bojazni, piše The Economist.
Lani je dobit Keringa, vlasnika marki poput Guccija i Balenciage, porasla 14 posto. Istovremeno je francuskom LVMG-u, pod čijim luksuznim kišobranom posluju Tiffany i Louis Vuitton, neto dobit porasla za oko četvrtinu. Profit Hermèsa, kao i Richemonta, vlasnika Cartiera, porastao je za više od trećinu. Zajedno su te četiri grupacije ostvarile više od 33 milijarde eura, sa 130 milijardi dolara ukupnog prihoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu