Zara učvršćuje prisutnost grupe Inditex na prestižnoj trgovačkoj aveniji u Parizu, na kojoj su joj susjedi američki brend Levi’s, proizvođač satova Tissot i kozmetički div Sephora. Tvrtka već upravlja s dvije druge trgovine na tom području: premium trgovinom Massimo Dutti koja se nalazi na broju 116 i drugom Zara trgovinom samo nekoliko metara od nove flagship trgovine. Kultni butik na broju 92 nastavlja s radom, no prodaje isključivo dječju kolekciju brenda.
Nova Zara trgovina prostire se na 2.700 četvornih metara raspoređenih na jednom, izduženom katu, što je dizajn koji je neuobičajen u drugim Zarinim trgovinama. Dizajnirana in-house, od strane internog arhitektonskog tima, trgovina reinterpretira izvorni koncept umjetničkih galerija i pruža iskustvo shoppinga koje kupce vodi na putovanje kroz različite sofisticirane zone. Ovaj potez jasan je pokazatelj Zarine strategije da podigne svoj imidž na višu razinu, učini ga profinjenijim i osigura brendu daljnje pozicioniranje na tržištu, piše After5.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu