Slovenija već duže vremena ima “zelenu strategiju” u svim segmentima nacionalnog djelovanja tako da je samorazumljivo da se na to naslanjaju i gradovi, općine te regije u toj zemlji. Kako je pojasnila Sabina Seme iz Centra za sport, turizam, informiranje i kulturu Laško – STIK Laško, ova javna ustanova od 2007. brine o razvoju održivosti u Laškom koje je brendirano kao Zelena destinacija ionako zelene Slovenije.
“Strateške smjernice našeg nacionalnog turizma baziraju se na tri odrednice. Prva je da je Slovenija “zelena” i da je to naša komparativna prednost pred konkurencija. Na to se naslanja brendiranje svekolikog našeg turizma kao “zelenog”. U konačnici, čitav naš turizam se repozicionira na temeljima “zelenog” i održivog”, kazala je Sabina Seme, koordinatorica za održivost destinacije STIK Laško u svojoj prezentaciji “Zelena destinacija Laško – primjer dobre prakse” koju je održala u sklopu konferencije “Međimurje – zelena destinacija“ u petak u Čakovcu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu