Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dosadašnji dolasci najava da ove godine pada 2019.

Autor: Poslovni dnevnik
12. travanj 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Tijekom produženog uskrsnog vikenda ostvareno je više od 578.000 noćenja i više od 180.000 dolazaka/G. Jelavić/PIXSELL

Najviše su noćenja u tom razdoblju ostvarili gosti s tržišta Njemačke, Hrvatske, Austrije, Italije, Slovenije i Slovačke.

Tijekom produženog uskrsnog vikenda, u razdoblju od 7. do 10. travnja, u Hrvatskoj je ostvareno više od 180.000 dolazaka i više od 578.000 noćenja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Najviše su noćenja u tom razdoblju ostvarili gosti s tržišta Njemačke, Hrvatske, Austrije, Italije, Slovenije i Slovačke, a destinacije s najviše gostiju tijekom produženog vikenda bile su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Zagreb, Split, Zadar i Opatija.

Tijekom produženog uskrsnog vikenda, u razdoblju od 7. do 10. travnja, u Hrvatskoj je ostvareno više od 180.000 dolazaka i više od 578.000 noćenja.

Najviše su noćenja u tom razdoblju ostvarili gosti s tržišta Njemačke, Hrvatske, Austrije, Italije, Slovenije i Slovačke, a destinacije s najviše gostiju tijekom produženog vikenda bile su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Zagreb, Split, Zadar i Opatija.

Ukupno je od 1. siječnja do jučer ostvareno 1,3 milijuna dolazaka i 3,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje 2022. predstavlja rast od 6% u dolascima i 19% u noćenjima čak i u odnosu na isto razdoblje 2019. godine.”

Dosadašnji rezultati i trendovi upućuju na to da će hrvatski turizam premašiti promet ostvaren u rekordnoj 2019. godini.

Najave partnera za glavnu sezonu su odlične, zadovoljstvo rezervacijama potvrđuju i hrvatski turistički subjekti…”, ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić, a ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac istaknula je da je “rezultatima svakako pridonio i ulazak Hrvatske u schengenski prostor i eurozonu”.

“Nastavljamo jačati vidljivost Hrvatske na svim emitivnim tržištima s posebnim fokusom na razvoj održivog turizma”, zaključila je Brnjac.

Autor: Poslovni dnevnik
12. travanj 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close