Od dana kupovine nekog proizvoda počinje teći zakonski rok od 24 mjeseca tijekom kojeg potrošači u Bosni i Hercegovini mogu izvršiti reklamaciju kupljene robe i to je samo jedno od prava potrošača s kojima, nažalost, velika većina stanovnika u BiH nije upoznata, ocijenila je izvršna direktorica Udruženja građana DON Prijedor Murisa Marić, a prenosi eKapija.
U razgovoru za Fenu u povodu Svjetskog dana prava potrošača, Marić je istaknula kako unatoč tome što udruge potrošača i mediji u brojnim emisijama, na portalima i društvenim mrežama govore o problemima i pravima potrošača, stanovnici BiH slabo su informirani i mnogi od njih ne znaju ništa o svojim pravima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu