Potrošači u Srbiji su se prošle godine najviše žalili na kvalitet tehničke robe, prvenstveno bijele tehnike, kao i mobilnih telefona i obuće, izjavila je danas predsjednica Centra potrošača Srbije Maja Anokić.
Istaknula je na panelu “Prava potrošača – dokle smo stigli i čemu težimo” kako su potrošači uputili između 3500 i 4000 pritužbi na kvalitetu kupljene robe. Navela je da je kupovina putem interneta u porastu, posebno u vrijeme pandemije korona virusa, pa je povećan i broj reklamacija robe kupljene na taj način.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu