Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rast tržišta online oglašavanja 21%, u 2023. još 12 posto

Autor: Mladen Miletić
14. ožujak 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Optimizam je rastao u drugom dijelu godine, pripomogao je i SP, kaže Vjekoslav Srednoselec/L. Stanzl/PIXSELL

Novi izazovi očekuju se tijekom cijele 2023. godine, primarno pod pritiskom inflacije i ostalih ekonomskih kretanja.

Hrvatsko tržište online media oglašavanja, prema istraživanju IAB Online Media AdEx, kontinuirano raste.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U 2022. njegova se vrijednost procjenjuje na više od 110 milijuna eura, što, unatoč ranijim optimističnim prognozama, premašuje sva očekivanja te predstavlja porast od 21% u odnosu na 2021. Za 2023. godinu procijenjen je rast od 12%, čime domaći online sektor zauzima sve važniju poziciju.

Hrvatsko tržište online media oglašavanja, prema istraživanju IAB Online Media AdEx, kontinuirano raste.

U 2022. njegova se vrijednost procjenjuje na više od 110 milijuna eura, što, unatoč ranijim optimističnim prognozama, premašuje sva očekivanja te predstavlja porast od 21% u odnosu na 2021. Za 2023. godinu procijenjen je rast od 12%, čime domaći online sektor zauzima sve važniju poziciju.

“Mnogi su čimbenici u 2022. godini pozitivno utjecali na daljnji rast digitalnog oglašavanja. Zahvaljujući lanjskom istraživanju IAB-a Croatia povećala se svjesnost javnosti o ulaganjima u online oglašavanje u RH.

Dodatan optimizam stvorio se dobrom turističkom sezonom i povećanom potrošnjom u drugoj polovici godine, uključujući i nogometni SP. Novi izazovi očekuju se tijekom cijele 2023. godine, primarno pod pritiskom inflacije i ostalih ekonomskih kretanja.

Kvalitetno i strateški pametno ulaganje u oglašavanje sada je važnije nego ikada”, izjavio je Vjekoslav Srednoselec (dentsu Croatia), član radne skupine za IAB Croatia Online Media AdEx.

Najveći udio u ukupnom iznosu u 2022. ostvaruje display oglašavanje s 41%. S 30% slijedi oglašavanje na društvenim mrežama, a potom oglašavanje na tražilicama s 20% udjela u ukupnoj investiciji.

Autor: Mladen Miletić
14. ožujak 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close