Uz male pekare stasale u zagrebačkoj Trešnjevci za kratko su postali glavni ‘igrač’ sourdough scene otvorivši u Zagrebu već četiri prodajna mjesta te jedan veći proizvodni pogon, a u planu je nova faza širenja u sklopu koje za otprilike godinu dana i Bread Club akademija.
Riječ je o novom brend Bread Club, lideru na sceni sa sve većim brojem poklonika, a zajedničkom projektu četiri pasionirana ljubitelja pripreme sourdough kruha i pekarskih proizvoda. Osnivači projekta, ujedno istoimene zagrebačke tvrtke, okupljeni oko ideje koja se nezaustavljivo širi kroz sve veći broj sourdough pekarnica u gradu, zapravo su u strast prema toj pripremi kruga ‘uvezali’ ono što je za biznis rijetkost – prijateljstvo.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu