Ove godine Hrvatska obilježava prvo desetljeće punopravnog članstva u Europskoj uniji, a ulaskom u Schengen i uvođenjem eura dodatno je potvrdila svoju europsku dimenziju. Stoga je daljnje poboljšanje znanja hrvatskih građana i razumijevanja Europske unije i njezinih politika te praktičnih implikacija pripadnosti EU i informiranja o aktualnim europskim temama iznimno važno za kvalitetan i ispunjen život u europskoj obitelji. Toga su svjesni i u kompaniji Mondo INC Zagreb koja je predstavila ekskluzivno partnerstvo s EURACTIV-om za proširenje mreže projekta i na Hrvatsku u zagrebačkom Hotelu Esplanade, što su dolaskom podržali i izaslanici predsjednika Hrvatskog sabora i predsjednika Vlade te hrvatskih europarlamentaraca, kao i predstavnici diplomatskog zbora, nevladinog sektora, gospodarstva te hrvatskih i europskih medija.
“Građani Hrvatske još ne znaju mnogo o Europskoj uniji, niti se o njoj dovoljno ozbiljno piše u medijima”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu