Tvrtka Fisherija, specijalizirana za prodaju ribe i morskih plodova, kroz svojih pet prodavaonica u Zagrebu izgradila je prepoznatljiv brend te ostvarila veliki rast koji se nastavlja širenjem maloprodajne mreže, a sad je u vlasničku strukturu ušao Denis Matijević.
Taj poduzetnik u poljoprivredno – prehrambenom sektoru je i sam kroz brend “the meat” zakoračio je u segment visokokvalitetne hrane, a sada se, z njegovo iskustvo i strategija poslovanja i razvoja dosadašnjih vlasnika Ivana Bosnića, Branimira Brzića, Marka Burazina i Ivice Žurića, otvara se prilika za snažniji rast i razvoj brenda Fisherija, poručuju iz te tvrtke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu