Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako magnetizmom privući kvalitetne zaposlenike?

Autor: Poslovni.hr
22. prosinac 2022. u 14:44
Podijeli članak —
Magnet, odnosno magnetizam je danas vrlo atraktivna tema. Što to istinski privlači kvalitetne radnike u neku organizaciju i kakav je to magnet o kojem svi pričaju, Meliti u novom Govorniku, otkriva Zrinka Hrupelj, direktorica tvrtke Creativa.


Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
Magnet, odnosno magnetizam je danas vrlo atraktivna tema. Što to istinski privlači kvalitetne radnike u neku organizaciju i kakav je to magnet o kojem svi pričaju, Meliti u novom Govorniku, otkriva Zrinka Hrupelj, direktorica tvrtke Creativa.


Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Autor: Poslovni.hr
22. prosinac 2022. u 14:44
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close