Tvrtka Namještaj Mima s trideset godina tradicije nastavlja investicijski ciklus u proširenje svoje maloprodajne mreže, uz promjene vizualnog identiteta kojim obilježava zaokret u poslovanju. Također iz tvrtke su objavili da šire ponudu iz vlastite proizvodnje, konkretnije na namještaj za dnevni boravak te jačaju strateška partnerstva s ciljem komplementarne ponude namještaja
Naime, Namještaj Mima lani je realizirao svoju prvu kapitalnu investiciju izvan Istre i Kvarnera, a sad je uspješno okončao planirano ulaganje za ovu godinu na sjeveru Hrvatske u novoizgrađeni salon namještaja u Koprivnici. Nakon današnjeg svečanog otvorenja za poslovne partnere u najavi za sutra je otvaranje koprivničkog salona za javnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu