Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Natječaj za drugu dionicu autoceste Bar-Boljare 2024. ili 2025.

Autor: Poslovni dnevnik
02. studeni 2022. u 07:00
Podijeli članak —
Bilo bi najbolje da cestarine nema, a ako baš mora onda je maksimalno podnošljivo da bude pet centi/Shutterstock

Studija opravdanosti i izgradnja preostale četiri dionice auto ceste Bar-Boljare pokazali su da je taj projekt izvodljiv i isplativ.

Crnogorski ministar kapitalnih investicija Ervin Ibrahimović izjavio je da je projekt auto cesta Bar-Boljare već prepoznat kao primjer međunarodnog projekta i da će se to još snažnije potvrditi izgradnjom drugih dionica.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rekao je da je ministarstvo apliciralo za bespovratna sredstva za izradu glavnog projekta, te da je uvjeren kako će do kraja ove godine dobiti pozitivan rezultat i da će već 2024.-2025. moći raspisati tender za izvođenje radova, izvijestio je portal me.eKapija.com.

Crnogorski ministar kapitalnih investicija Ervin Ibrahimović izjavio je da je projekt auto cesta Bar-Boljare već prepoznat kao primjer međunarodnog projekta i da će se to još snažnije potvrditi izgradnjom drugih dionica.

Rekao je da je ministarstvo apliciralo za bespovratna sredstva za izradu glavnog projekta, te da je uvjeren kako će do kraja ove godine dobiti pozitivan rezultat i da će već 2024.-2025. moći raspisati tender za izvođenje radova, izvijestio je portal me.eKapija.com.

Studija opravdanosti i izgradnja preostale četiri dionice auto ceste Bar-Boljare pokazali su da je taj projekt izvodljiv i isplativ.

Taj važan dokument s analizom troškova, koji je predstavljen u Podgorici, financiran je uz podršku Europske komisije (EK) kroz mehanizam Investicionog okvira za zapadni Balkan, s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), kao vodećom međunarodnom financijskom institucijom.

Predstavljajući studiju, voditeljica projekta Pepi Dimopulu izjavila je da su promatrali pet dionica: Đurmani-Farmaci, Farmaci-Smokovac, Smokovac-Mateševo, Mateševo-Andrijevica i Andrijevica-Boljare. Pojasnila je da su u studiji razrađene različite faze za sve dionice, od kojih neke od tri do pet varijanti.

Kao pogodnosti koje će ovaj kapitalni projekt donijeti Crnoj Gori istaknula je “razvijanje prometa i turizma, povećanje povezanosti na nacionalnom i internacionalnom nivou i unapređenje intermodalnog transporta”.

Predstavljajući projekt autori studije iznijeli su i računicu kolika će biti eventualna cestarina i od koje cijene po kilometru je on ekonomski isplativ. Eksperti su ispitali scenarije gdje su putarine bile pet i sedam centi po kilometru. Scenario bez putarina je najizvodljiviji, dok je scenario s pet centi drugi najizvodljiviji scenario.

Autor: Poslovni dnevnik
02. studeni 2022. u 07:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close