Svijet digitalnog oglašavanja i trgovine s neskrivenom je zabrinutošću popratio financijsko izvješće Alphabeta u kojem stoji da je američki internetski div zabilježio ozbiljno i neočekivano usporavanje u temeljnom oglašivačkom poslovanju. Kako prenosi Financial Times, prihodi u trećem tromjesečju najvećeg prodavača digitalnog oglašavanja u SAD-u porasli su 6 posto, dosegnuvši 69,1 milijardu dolara.
YouTube u minusu
Ako se izuzme kratka kontrakcija na početku pandemije 2020. godine, ovaj rezultat predstavlja najsporiju stopu rasta od 2013. godine. K tome, to je zamjetno slabije od očekivanja analitičara koji su očekivali da su ti prihodi porasli 9 posto, prema podacima Refinitiva. Prihodi Google Searcha rasli su 4,2 posto na 39,5 milijardi dolara, nasuprot očekivanja od 8 posto. Oglašivački prihodi YouTubea smanjili su se dva posto dosegnuvši 7,1 milijardu dolara. Analitičari su očekivali porast od 4,4 posto. Inače, ovo je prvi pad oglašivačkih prihoda YouTubea od 2020. kada je Alphabet počeo odvojeno objavljivati rezultate tog servisa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kriza potresa sve, u svakom slučaju treba se okrenuti nekim drugim tipovima marketinga, npr. ja sam se okrenula SEO-u i po nešto novo naučila.😃
Uključite se u raspravu