U Infobipovom kampusu Alpha Centauri u Zagrebu jučer je Rakuten Viber prezentacijom “Budućnost messaginga: podizanje korisničkog iskustva na višu razinu” analizirao svoje usluge za poslovne korisnike te prezentirao kako u suradnji s hrvatskim Infobipom osnažuju korisničko iskustvo.
Kroz prezentacije Noom Bar Shay i Limor Bailey iz Vibera saznalo se da 71,2% stanovnika Hrvatske aktivno koristi društvene medije i besplatne messaging aplikacije te na njima u prosjeku provedu 4,42 sata dnevno. Čak 77 posto tvrtki koje su uvele takve aplikacije u vrijeme pandemije iste namjerava nastaviti koristiti, a 5% je već počelo ostvarivati komunikaciju s korisnikom digitalnim putem. Što se Hrvatske tiče, 50% tvrtki koristi messaging aplikacije i društvene mreže. Viber se nalazi na 78% pametnih telefona koji se koriste u Hrvatskoj, manje od nas u području središnje i istočne Europe koristi se samo u Gruziji, Mađarskoj i Slovačkoj, no to je opet više od prosjeka regije koji je 73 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu