Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Financijski oporavak agencija tek za dvije godine

Autor: Poslovni.hr
17. listopad 2022. u 06:59
Podijeli članak —
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Školska putovanja, koja su važna za poslovanje mnogih agencija, nakon dvije pandemijske godine bez prometa sad su se u potpunosti vratila, a kako je ta potražnja krenula relativno kasno, agencije nisu mogle sve ni odraditi.

Putničke agencije zadovoljne su ovogodišnjom sezonom te su se po fizičkim rezultatima približile predpandemijskoj 2019., dok prihode očekuju i veće, ali bez dobiti jer se većina agencija zadužila kako bi opstala zadnje dvije godine, kaže predsjednik UHPA-e Tomislav Fain u povodu 30 godina udruge. Nastavi li se raditi bez novih poremećaja, financijski oporavak agencije očekuju možda tek za par godina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Konkretno, promet u incoming segmentu (dolasci u Hrvatsku) još su u zaostatku u odnosu na 2019., a rastao je outgoing (odlasni segment), što se može pripisati likvidaciji Atlasa, koji je kao najveći domaći touroperator radio najviše u tom segmentu, te su se putnici sada prelili na puno manjih agencija koje su ove godine imale veliki rast prodaje inozemnih aranžmana. Školska putovanja, koja su važna za poslovanje mnogih agencija, nakon dvije pandemijske godine bez prometa sad su se u potpunosti vratila, a kako je ta potražnja krenula relativno kasno, agencije nisu mogle sve ni odraditi.

Putničke agencije zadovoljne su ovogodišnjom sezonom te su se po fizičkim rezultatima približile predpandemijskoj 2019., dok prihode očekuju i veće, ali bez dobiti jer se većina agencija zadužila kako bi opstala zadnje dvije godine, kaže predsjednik UHPA-e Tomislav Fain u povodu 30 godina udruge. Nastavi li se raditi bez novih poremećaja, financijski oporavak agencije očekuju možda tek za par godina.

Konkretno, promet u incoming segmentu (dolasci u Hrvatsku) još su u zaostatku u odnosu na 2019., a rastao je outgoing (odlasni segment), što se može pripisati likvidaciji Atlasa, koji je kao najveći domaći touroperator radio najviše u tom segmentu, te su se putnici sada prelili na puno manjih agencija koje su ove godine imale veliki rast prodaje inozemnih aranžmana. Školska putovanja, koja su važna za poslovanje mnogih agencija, nakon dvije pandemijske godine bez prometa sad su se u potpunosti vratila, a kako je ta potražnja krenula relativno kasno, agencije nisu mogle sve ni odraditi.

Fain za Hinu ističe da su domaći putnici dosta putovali preko agencija i ove, ali i prošle godine, s tom razlikom da su ove i više putovali u aranžmanima agencija u inozemstvo, a prošle godine po Hrvatskoj.

Autor: Poslovni.hr
17. listopad 2022. u 06:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close