Supermarket je poput velikog dječjeg igrališta gdje nam se čini da nam je sve dostupno, spremno zadovoljiti nas i usrećiti. Sve dok ne dođe vrijeme da krenete do blagajne i otvorite novčanik. Ovdje igra završava. A kad smo pri plaćanju možda već žalimo zbog nekih proizvoda koje smo na brzinu i bez previše razmišljanja stavili u košaricu.
Je li krivica samo naša? Možda ne. Zapravo, prodajne strategije koje provode tvrtke igraju temeljnu ulogu u utjecanju na naše izbore pri kupnji i naše ponašanje prema artiklima na policama, piše Novi list. Ipak, bilo bi dovoljno malo bolje upoznati strategije koje provode supermarketi kako bi ih izbjegli, kupovali manje, a time i više uštedjeli. Ukratko, nemojmo se zadovoljiti time da budemo pijuni sustava potrošnje koji bi nas želio tjerati da kupujemo sve više i više.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu