Prema nedavnom izvješću The Wall Street Journala, Netflix procjenjuje da će njihova jeftinija opcija s oglasima privući 40 milijuna gledatelja do kraja sljedeće godine. Oglašivačima je Netflix pak rekao da do kraja 2022. očekuju da će imati oko 4,4 milijuna korisnika ove jeftinije opcije diljem svijeta.
Netflix planira reproducirati četiri minute oglasa za svaki sat sadržaja, a za dosezanje 1000 gledatelja oglašivačima namjerava naplaćivati otprilike 65 dolara, što je znatno veća naknada od većine drugih konkurenata, prenosi Yahoo Finance.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu