Koprivnička tvrtka Sana delikatese na tržište je izbacila nove proizvode – Power Mozza, Trapi i Greek, biljne zamjene za sir. Iako su troškovi proizvodnje, logistike, ali i sirovine višestruko porasli ova mala tvrtka i dalje radi na širenju asortimana, povećanju broja partnera i prodajnih kanala. Pritom su im cijene proizvoda rasle minimalno i nisu imali otpuštanja radnika. Ova tvrtka koja je biznis priču počela s humusom, danas ima 220 proizvoda, prisutni su u gotovo svim trgovačkim lancima, izvoze, a surađuju i s nizom partnera u HoReCa kanalu.
“Novi proizvodi koje smo nedavno predstavili tržištu pokazali su izuzetno dobru reakciju. Primamljivi su okusom, a strukturom se gotovo ne razlikuju od mliječnog sira. Sve to zahvaljujući posebnoj tehnologiji, kokosovom ulju te biljnim proteinima iz graška ili badema. Potpuno su bez konzervansa, glutena, soje ili palminog ulja, a obogaćeni su kalcijem. Zbog svih dobrobiti koje nam donosi biljna prehrana i velikog interesa naših potrošača i kuhara očekivali smo odlične reakcije, a posebno smo sretni što su svi pozitivno iznenađeni okusom”, kaže Silvija Repić, direktorica tvrtke Sana delikatese.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu