MobilityONE, softver startupa Make IT Easy, namijenjen upravljanju voznim parkom i kontroli troškova istog, nešto više od mjesec dana nakon pokretanja kampanje na Funderbeamu prikupio je više od 150 tisuća eura.
Prikupili su, kaže Marko Stojaković, izvršni direktor tvrtke Make IT Easy, točno 157 tisuća eura od oko 100 ulagača, što je bio minimum koji su si zacrtali. Kampanja traje još 15-ak dana, no Stojaković napominje da se zatvara u trenutku kada prikupe 300 tisuća eura, što je gornji cilj koji su si zadali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu