Puno je razloga zašto je Amazon postao to što je danas, no svakako je jedan od razloga jasno komunicirana vizija osnivača usmjerena na budućnost kompanije i na spremnost podnijeti kratkoročne gubitke kako bi se kasnije ostvarila veća vrijednost.
Mali broj kompanija na Wall Streetu ima sposobnost trpljenja kratkoročnih gubitaka kako bi dugoročno profitirali. Iako, treba priznati kako je jedan dio tehnoloških kompanija, inspiriranih uspjehom Amazona, isključivo fokusiran na rast prihoda, dok pitanje profitabilnosti ostavlja za budućnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu