Čak dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA).
Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije. Kampanja “1100 kilometara za 1100 terapija” za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je pothvat maratonca Kristijana Sindika “Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” nagrađen u kategoriji organizacije događaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu