Cijene proizvoda i usluga za osobnu potrošnju u lipnju su u odnosu na svibanj ove godine u prosjeku su veće za 1,6, posto, objavio je srpski Republičkog zavoda za statistiku. Potrošačke cijene u lipnju 2022., u usporedbi s lipnjem 2021., povećane su za 11,9 posto, dok su u odnosu na prosinac 2021., u prosjeku povećane za 7,3 posto.
U lipnju u odnosu na svibanj, rast cijena je zabilježen u grupama transport (2,7 posto), hrana i bezalkoholna pića te rekreacija i kultura (za po 2,3), restorani i hoteli (1,4), odjeća i obuća (1,2), oprema za stan i održavanje (1,1), stanarina, voda, struja, plin i goriva (1%), alkoholna pića i duhan (0,4%) i zdravlje (0,2%). Iz RZS-a navode da su cijene proizvođača proizvoda poljoprivrede i ribarstva u svibnju 2022., u odnosu svibanj 2021., povećane za 30,4 posto. Najveći utjecaj na rast cijena zabilježen je u grupama žitarice (38,1 posto) i stoka i perad (35,8 posto). Cijene proizvođača proizvoda poljoprivrede i ribarstva u svibnju, u odnosu na travanj 2022., u prosjeku su povećane za 3,3 posto. Krumpir u Srbiji je u svibnju ove godine bio skuplji 208,3% nego prije godinu dana, podaci su Zavoda za statistiku. Poljoprivrednici veliko poskupljenje krumpira obrazlažu prošlogodišnjom sušom i velikim uvozom, najviše iz Francuske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu