Od onih koji su namjerno pristupali sadržaju iz nezakonitih izvora, u Hrvatskoj su najčešće pristupali filmovima, njih 77 posto, potom TV serijama i emisijama 68 posto, glazbi 48 posto, softveru 45 posto, sportskim događajima uživo 34 posto, videoigrama 41 posto te e-knjigama 21 posto.
Nadalje, u Hrvatskoj je 31 posto ispitanika namjerno kupilo barem jedan krivotvorenih proizvod u proteklih godinu dana. Najčešće su pritom kupovani odjeća i dodaci, 12 posto, potom elektronički uređaji, 8 posto, obuća, 7 posto te higijenski, kozmetički, parfumerijski i proizvodi za osobnu njegu, 5 posto, pokazuje istraživanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu