Zagrebački velesajam je institucija koja već duže od 100 godina predstavlja jedan od simbola čitavog hrvatskoga gospodarstva, a svoje zlatne dane je proživljavao 1970-ih i 1980-ih godina s Jesenskim i Proljetnim velesajmom. Najprije Domovinski rat i nestanak jedinstvenog jugoslavenskog tržišta, a nakon toga i digitalizacija i promjena modela sajamskih izložba su ZV stavili pred mnoge izazove s kojima se i danas bori. Nedavno je na čelo Zagrebačkog velesajma došla nova direktorica Renata Suša, s velikim iskustvom na menadžerskim pozicijama u tvrtkama poput nekretninskog Colliersa ili, pak, javnog giganta HŽ Infrastruktura. Što očekuje Zagrebački velesajam, koji su im glavni izazovi, kako će sajmovanje izgledati u narednom razdoblju, kako se misle nositi sa zahtjevima za prenamjenom vrijednog ZV-ov zemljišta u novi poslovni kompleks te kakva joj je vizija poslovanja ZV-a, govori Renata Suša, direktorica ZV-a, s kojom smo razgovarali uoči dvaju priredbi koje počinju danas i traju do petka – 26. međunarodnog sajma alatnih strojeva i alata BIAM i Zavarivanje – 29. međunarodnog sajma zavarivanja i antikorozivne zaštite.
Ima li Zagrebački velesajam budućnost?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu