“Imat će fiksne cijene za svaku lokaciju koje će biti dosta više u odnosu na 2019. godinu, a zatim će povjerenstvo odabrati organizatora programa. Oni će imati obvezu odraditi do kraja cijeli kulturni program i ugostiteljsku ponudu”, rekao je Tomašević konferenciji za novinare.
Time se, naveo je, nadograđuje model kojim su za prošli Advent javne površine dodjeljivane putem javnih dražbi, a javni natječaj provest će se za neke lokacije, uključujući i one u gradskim četvrtima, kako bi se sam Advent decentralizirao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu