Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ljudi koji rade ove poslove su dosadni

Autor: Poslovni.hr
07. travanj 2022. u 15:44
Podijeli članak —
Foto: Pixabay

Nova studija otkrila je da se ljude koji obavljaju određene poslove smatraju dosadnima. Znanstvenici sa Sveučilišta Essex u Colchesteru u Engleskoj koji su anketirali više od petsto ljudi u nekoliko različitih eksperimenata o poslovima i hobijima koje smatraju najdosadnijima i o osobinama koje povezuju s ljudima koji rade ili su radili te dosadne poslove.

Studija koja je objavljena u časopisu Personality and Social Psychology Bulletin pokazala je da se dosadnima smatra ljude koji rade u bankarstvu, financijama, analizi podataka i čišćenju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Najdosadnijim hobijima i aktivnostima proglašeni su spavanje, religija, gledanje televizije, promatranje životinja i matematika, prenosi N1.

Studija koja je objavljena u časopisu Personality and Social Psychology Bulletin pokazala je da se dosadnima smatra ljude koji rade u bankarstvu, financijama, analizi podataka i čišćenju.

Najdosadnijim hobijima i aktivnostima proglašeni su spavanje, religija, gledanje televizije, promatranje životinja i matematika, prenosi N1.

Studijom se također nastojalo utvrditi i koja su to najzanimljivija zanimanja. Pet najzanimljivijih poslova su izvedbena umjetnost, znanost, novinarstvo, zdravstvo i obrazovanje, odnosno predavanje i držanje nastave.

Nadalje, ispitanici su također naveli da će dosadna osoba prije živjeti u malim gradovima nego u velikim gradskim područjima. Kada su opisivali dosadne ljude, ispitanici su navodili da su to “bezlične, nezanimljive osobe koje nemaju stav i koje nisu duhovite”.

Rezultati ove studije upućuju na to da stereotipi o “dosadnim” ljudima mogu imati vrlo negativne posljedice na međuljudske odnose, prenosi WebMD. Mark Leary, doktor znanosti i profesor na Odjelu za psihologiju i neuroznanost na Sveučilištu Duke u Durhamu, ističe da treba pokušati odvojiti ljude od njihovih uloga na poslu kada stvaramo dojam i mišljenje o njima.

“Kada razgovaramo s analitičarem podataka, knjigovođom ili bankarom, te su interakcije obično dosadne ne zato što su ti ljudi dosadni nego jer kontekst nije zanimljiv”, pojašnjava Leary.

Autor: Poslovni.hr
07. travanj 2022. u 15:44
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close