Komunikacijski laboratorij, jedna od vodećih hrvatskih agencija za odnose s javnošću, u partnerstvu s njemačkom agencijom Ewald & Rössing, predstavlja Crisis Simulation (www.crisissimulation.eu), jedinstvenu uslugu na regionalnom tržištu koja može pomoći organizacijama u uspješnom upravljanju kriznim situacijama i procjeni timova za pripremljenost na krizu.
„Kao agencija s dugogodišnjim iskustvom na tržištu, svjesni smo reputacijskog i poslovnog rizika koji predstavlja svaka kriza, bila ona uzrokovana internim ili eksternim faktorima. Kvalitetno upravljanje krizom počinje u fazama planiranja, identifikacijom potencijalnih problema te mogućim ishodima kako bi se minimizirala šteta i negativne posljedice za dionike i organizaciju. Simulacija krize i vježbanje fiktivnih scenarija mogu pripremiti organizacije za uspješno upravljanje krizom. Jer nije pitanje hoće li se kriza dogoditi, nego kad će se dogoditi i koliko uspješno će organizacija upravljati njome. Usluga Crisis Simulation namijenjena je organizacijama koje i u vrijeme neočekivanih, iznimno zahtjevnih i neizvjesnih situacija žele postupati odgovorno prema svim svojim javnostima i zaštititi svoje poslovanje“, rekla je Manuela Šola, direktorica agencije Komunikacijski laboratorij ističe
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu