Razmišljanje o budućnosti – ne sanjarenje, nego analitičko, strukturirano analiziranje trendova i pojava koje utječu na poslovanje kompanija i cijelog tržišta danas je ključni dio svake ozbiljne tvrtke kojoj je cilj kontinuirano rasti i razvijati se. I dok neki smatraju kako je nemoguće predvidjeti budućnost, drugi su ozbiljno shvatili futurologiju kao znanost i kao vrijedan alat. Jedna od takvih kompanija je Deloitte, u kojoj već godinama djeluje odjel futurologije. S Anamarijom Mlinarić, višom menadžericom u Deloitteovu odjelu poslovnog savjetovanja u Hrvatskoj razgovarali smo o promjenama koje su kompanije prošle u posljednjih nekoliko godina, izazovima s kojima se sad suočavaju te o budućnosti poslovanja.

Foto: PD
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu