Društvena mreža Sportening, nastala u Zagrebu prije nepunu godinu, a namijenjena spajanju i povezivanju navijača sportskih klubova, kao aplikacija je skinuta već više od 250.000 puta i privukla u tom periodu više od 6,4 milijuna eura investicija, među kojima i od veterana Silicijske doline.
No, najnoviji potez je kao pravi “play of the day”: u Sportening je nedavno uložio i Luka Modrić, što mu je debitantsko, prvo startup ulaganje. Iz Sporteninga nam nisu mogli dati detaljnije podatke o visini Modrićeve investicije, a zacijelo najbolji nogometaš u Hrvatskoj ikad i svijetu nekad otkrio je zašto je to učinio:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu