Od ozbiljne stagnacije mljekarske industrije u žitnici Hrvatske, do najbržeg rastućeg brenda u državi. Priča o uspjehu Kravice Kraljice gotovo je filmska, s hepiendom upravo na kraju protekle, 2021. godine u kojoj je ovo mlijeko proizvođača Belje, prema istraživanju Gfk Hrvatska, samo šest mjeseci nakon lansiranja postiglo izuzetan tržišni uspjeh, došavši do svakog petog kućanstva u nas.
Mliječnu industriju u Osijeku spasilo je krajem 2020. upravo Belje iz Darde, preuzevši uz pogon i 249 kooperanata, farmera koji su isporučivali sirovo mlijeko. Odonda je tvrtka s novim mliječnim asortimanom krenula praktički od nule, a novi je brend željela ponuditi upravo kao indikator novog starta proizvodnje asortimana iz 100% domaćeg mlijeka.




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu