Tijekom proteklog desetljeća Instagram je stvorio novu vrstu poduzetnika, omogućivši im da besplatno kreiraju profile i stranice u poslovne svrhe, kako bi objavom videa i fotografija svojih proizvoda i usluga lakše doprli do potencijalnih kupaca i partnera.
Mnogima je upravo ova društvena mreža i platforma bila ključna da prežive uslijed pandemije. Međutim, sve se više govori o promjeni poslovnog modela Instagrama koji ne ide na ruku malim poduzetnicima koji su se dosad oglašavali na ovoj mreži, jer moraju uložiti puno više novca da se njihove objave i sadržaj ne izgube “u moru” drugih.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu