Za razliku od nekih sektora i pojedinih dijelova industrije koji su bili pogođeni izvanrednim mjerama i zatvaranjem, maloprodajni trgovački lanci su i tijekom pandemije koronavirusa radili bez zastoja.
Prema podacima Agencije za privredne registre (APR), osam najvećih trgovaca u Srbiji je tijekom 2020. godine ostvarilo ukupan prihod veći od 356 milijardi dinara (oko tri milijarde eura), a lideri među njima su nepromijenjeni u posljednje tri godine, a to su Delhaize Srbija, Mercator S i Lidl.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu