Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Končar i ZET sklopili sporazum vrijedan gotovo 130 milijuna kuna

Autor: Poslovni.hr/Hina
29. prosinac 2021. u 14:17
Podijeli članak —
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Niskopodni tramvaj i svi njegovi važni podsustavi rezultat su vlastitog razvoja, u kojem su sudjelovala brojna društva Grupe Končar, ističu iz Končara.

Električna vozila i Zagrebački električni tramvaj (ZET) potpisali su okvirni sporazum za popravak i održavanje niskopodnih tramvaja serije 2200 i 2300, ukupne vrijednosti 129,9 milijuna kuna, priopćeno je u srijedu iz Končar Elektroindustrije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Okvirni sporazum je sklopljen na razdoblje od dvije godine, a temeljem njega će se sklapati pojedinačni ugovori za popravak i održavanje tramvajskih vozila isporučenih Gradu Zagrebu.

Električna vozila i Zagrebački električni tramvaj (ZET) potpisali su okvirni sporazum za popravak i održavanje niskopodnih tramvaja serije 2200 i 2300, ukupne vrijednosti 129,9 milijuna kuna, priopćeno je u srijedu iz Končar Elektroindustrije.

Okvirni sporazum je sklopljen na razdoblje od dvije godine, a temeljem njega će se sklapati pojedinačni ugovori za popravak i održavanje tramvajskih vozila isporučenih Gradu Zagrebu.

Iz Končara podsjećaju kako su Končar-Električna vozila u razdoblju 2005. – 2010. isporučila ZET-u 142 niskopodna tramvaja, ukupno vrijedna više od 250 milijuna eura.

Niskopodni tramvaj i svi njegovi važni podsustavi rezultat su vlastitog razvoja, u kojem su sudjelovala brojna društva Grupe Končar, ističu iz Končara.

Navode i kako su zahvaljujući uspješnoj dugogodišnjoj suradnji s Gradom Zagrebom stvorene pretpostavke za iskorak na zahtjevno europsko tržište, na kojem je Končar predstavljen s hrvatskim visoko-tehnološkim proizvodom.

Potpisani okvirni sporazum je nastavak dugogodišnje suradnje sa ZET-om i u skladu je s Končarevom strategijom poslovanja – da uz isporuku proizvoda gradi dugoročne odnose s kupcima, važne za postizanje najboljih performansi Končarevih proizvoda u tijeku njihova životnog vijeka, ističe se još u priopćenju.

Autor: Poslovni.hr/Hina
29. prosinac 2021. u 14:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close