Cijene gotovo svih sirovina u autoindustriji rastu, ali ima i izuzetaka. Baterije su najskuplji dio električnih automobila, ali cijene litij-ionskih baterija su posljednjih godina snažno pale, piše Revija HAK.
Studija pripisuje pad troškova s jedne strane tehničkim poboljšanjima u razvoju i proizvodnji, kao što su inovacije u dizajnu modula i baterijam, a i promjena u korištenim materijalima također igra ulogu. Raste udio litij-željezo-fosfatnih ćelija, koje su općenito jeftinije od baterija na bazi nikla.
Cijene gotovo svih sirovina u autoindustriji rastu, ali ima i izuzetaka. Baterije su najskuplji dio električnih automobila, ali cijene litij-ionskih baterija su posljednjih godina snažno pale, piše Revija HAK.
Studija pripisuje pad troškova s jedne strane tehničkim poboljšanjima u razvoju i proizvodnji, kao što su inovacije u dizajnu modula i baterijam, a i promjena u korištenim materijalima također igra ulogu. Raste udio litij-željezo-fosfatnih ćelija, koje su općenito jeftinije od baterija na bazi nikla.
Međutim, rastuće cijene sirovina, koje će vjerojatno dugoročno staviti industriju pod pritisak, imaju suprotan učinak na troškove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu