Udruga za tov i uzgoj junadi Baby Beef zatražila je krajem prošloga tjedna pomoć države uzgajivačima u ostvarenju troškovne konkurentnosti i plasmanu domaće junetine u natjecanju s uvozom mesa iz inozemstva koje je slabije kakvoće.
Cilj Udruge i dalje je mladu hrvatsku junetinu, baby beef, plasirati na police u trgovinama te restorane i hotele, rekao je novi predsjednik udruge Baby beef Zvonko Širjan, koji je izabran na godišnjoj izbornoj skupštini održanoj u petak na prostoru Bjelovarskog sajma u Gudovcu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu