Novi način preuzimanja kupljenog online, i brži

Autor: Sergej Novosel Vučković , 02. studeni 2021. u 22:00
Po cijeloj Hrvatskoj bit će 15 paketomata eKupi&poKupi, a po potrebi i više/PD

‘Pri kupnji se može birati narudžba s besplatnom dostavom i preuzimanjem na paketomatu ili pick upu.

Najveći hrvatski online trgovac, eKupi, učinio je korak više u poboljšanju korisničkog iskustva, osnove doživljaja kupovine. Uvode eKupi paketomate, slijedeći tako, primjerice, Hrvatsku poštu, DPD i GLS, koji ih već imaju.

Prvi eKupi “uređaji” na kojima se može preuzeti roba kupljena preko interneta postavljeni su pred sjedištem eKupi u zagrebačkom Buzinu, a ukupno će ih biti više od 15 u svim većim gradovima u zemlji. Ovisno o potrebama, pojačat će dodatne regije.

“Kupac će prilikom kupnje na eKupi platformi moći naručiti s besplatnom dostavom i preuzimanjem na eKupi&poKupi paketomat ili pick up (mjesto za preuzimanje) u svom gradu. Proizvodi s oznakom “isporuka odmah” bit će dostupni već sljedeći radni dan za preuzimanje nakon što korisnik dobije potvrdu e-mailom.

Preuzimanje na paketomatu ide jednostavno koristeći QR kod ili PIN koji kupac dobiva u mailu potvrde da ga paket čeka na lokaciji”, objasnila je način rada paketomata Marija Mušicki, voditeljica marketinga eKupi.

Cilj je nove opcije, tj. eKupi&poKupi paketomata i pick upova, navodi, biti još bliže kupcima i u što kraćem roku im isporučiti željeno, što je, znajući za logističke izazove s kojima se suočavaju neki na tržištu, itekako neophodno.

Pogotovo i ususret sezoni blagdana krajem godine, kad potrošnja “bukti”, a kreće već od kraja studenog s tzv. Black Fridayjem. Na eKupi kažu da je kod njih Black Friday u tijeku:

“Za sve intenzivnije prodajne sezone se pripremamo unaprijed, a osim odlične ponude po super cijenama ove godine kupci će moći još brže doći do kupljenih proizvoda putem paketomata i pick up lokacija eKupi&poKupi”, ističe Mušicki.

Kao vodećem online prodavatelju prihodi im rastu svake godine, ni ove očekivanja nisu različita. Lani, jubilarne 10. godine rada, prihodovali su više od 370 milijuna kuna, čemu je pripomogla i pandemija.

“Sudjelujemo s ostalim stakeholderima u tranziciji kupaca iz offline u online, pandemija je sigurno pomogla i ubrzala proces, no to je tek početak i veliki je posao pred nama.

Zato želimo prije svega graditi kvalitetnu i najbolju opciju kupnje te stalno pokušavamo raditi iskorak. Iz toga se i stvorila eKupi&poKupi usluga koja odgovara na potrebe naših kupaca.

Više od 80% proizvoda se nalazi u našim distribucijskim centrima i spremni su za isporuku”, zaključuju s eKupi.

Komentirajte prvi

New Report

Close