S krajem listopada uglavnom su kompletirana i kvartalna odnosno 9-mjesečna izvješća vodećih hotelsko-turističkih kompanija. Ona pružaju i konkretnije uvide u to kako se ukupno iznadočekivana turistička sezona odrazila na poslovne rezultate u tom sektoru i gdje su u odnosu na predkrizna ostvarenja.
Promatraju li se podaci iz konsolidiranih izvješća, šest je vodećih kompanija u tri ljetna mjeseca ostvarilo 3,77 milijardi kuna poslovnih prihoda, što 2,2 puta više nego lani, a u odnosu na rekordnu 2019. to je samo 1,8 posto manje. Budući da predsezona ipak nije nagovještavala predkrizne razine, usporedba devetomjesečnih rezultata pokazuje da su poslovni prihodi na 82,2 posto ostvarenja 2019.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu