Prihodi od prodaje Podravke d.d. za devet mjeseci ove godine iznosili su 1.651,4 milijuna kuna te su viši za 3,9 posto u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine. Budući da je tijekom prošle godine, zbog epidemiološke situacije, došlo do povećanja potražnje za Podravkinim proizvodima te stvaranja povećanih zaliha kod kupaca na gotovo svim tržištima, ovogodišnji rast još je znakovitiji. Ako, primjerice, uspoređujemo ostvarene prihode Podravke d.d. s prijepandemijskom 2019. godinom, tada je rast prihoda u ovoj godini još značajniji te iznosi 5,4 posto.
Rast prihoda od prodaje u ovoj godini ostvaren je kod gotovo svih poslovnih programa, među kojima je najznačajniji rast od 5,2 posto zabilježen kod poslovnog programa Kulinarstvo. Navedeni rast Kulinarstva ostvaren je ponajviše zbog rasta prihoda od prodaje Univerzalnih dodataka jelima i juha.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu