“Želimo da se svaka žena osjeća predivno, sigurno i samopouzdano u našim proizvodima i u svojoj koži. Vremena su se promijenila, žene traže više kod dizajna i funkcionalnosti, nije više jedino bitno da je preživjela! Da! I više nego je bitno! Najbitnije je! Ali, ne smijemo zanemarivati aspekt ljepote.
Žena je žena i nakon dijagnoze”, ističe Simona Augustić, 35-godišnja ekonomistica iz Zagreba koja je lani pokrenula brend Arya Intimates namijenjen svim ženama koje su zbog karcinoma dojke bile podvrgnute mastektomiji, bilo da je riječ o jednostranoj ili obostranoj, sa ili bez rekonstrukcije.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu