Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatska pobjeđuje konkurenciju: Novi turistički rekordi – u ovom gradu gostiju više nego 2019.

Autor: Poslovni.hr/Hina
12. kolovoz 2021. u 09:44
Podijeli članak —
Foto: Dusko Marusic/PIXSELL

Hrvatska i ove godine ima priliku ostvariti najbolju turističku sezonu na Mediteranu. Konkurencija se ne može pohvaliti ni približnim rezultatima.

Ne samo da je turistički srpanj s 80 posto gostiju iz 2019. bio jako dobar nego prvih desetak dana kolovoza protječe još bolje od toga, a pojedine destinacije čak prebacuju i rezultate iz te rekordne i posljednje pretpandemijske godine, piše u četvrtak Večernji list.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Primjerice, Rovinj, koji je redovno prvi na listi najposjećenijih turističkih destinacija u Hrvatskoj, sad u kolovozu svakodnevno ostvaruje do dva posto veće turističke rezultate u odnosu na isti dan 2019.

Ne samo da je turistički srpanj s 80 posto gostiju iz 2019. bio jako dobar nego prvih desetak dana kolovoza protječe još bolje od toga, a pojedine destinacije čak prebacuju i rezultate iz te rekordne i posljednje pretpandemijske godine, piše u četvrtak Večernji list.

Primjerice, Rovinj, koji je redovno prvi na listi najposjećenijih turističkih destinacija u Hrvatskoj, sad u kolovozu svakodnevno ostvaruje do dva posto veće turističke rezultate u odnosu na isti dan 2019.

Hrvatska i ove godine ima priliku ostvariti najbolju turističku sezonu na Mediteranu. Konkurencija se ne može pohvaliti ni približnim rezultatima.

Italija za prvih sedam mjeseci 2019. zaostaje 51 posto, minus Grčke iznosi 42 posto, dok u epidemiološki crvenoj Španjolskoj, koja je za prvih šest mjeseci imala upola manje gostiju nego lani, minusi i dalje rastu. U usporedbi s 2019. Španjolci imaju 74 posto manje noćenja.

“Odlični dosadašnji rezultati i visok buking za ostatak sezone pa i posezonu rezultat su odlične pripreme i kontinuirano visoke odgovornosti za kvalitetnu epidemiološku situaciju. Hrvatska je trenutačno najsigurniji najbliži Mediteran ključnim emitivnim zemljama, zbog čega privlačimo veliki interes turista.

Naš zadatak je sačuvati turistički atraktivnu epidemiološku situaciju što je dulje moguće jer uz izvrsnu glavnu sezonu možemo imati i dugu posezonu, sve do kraja listopada”, ističe Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma, donosi Večernji list.

Autor: Poslovni.hr/Hina
12. kolovoz 2021. u 09:44
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close