Prema podacima Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja iz 2020., tek 14 posto biootpada recikliramo. U taj otpad spada i otpad od hrane koji će se ove godine naći u fokusu druge sezone edukativne kampanje Biraj Zeleno koju provodi Nestlé Adriatic.
Riječ je o kompaniji u kojoj ističu da ubrzano rade na transformaciji poslovanja prema održivom i ekološki prihvatljivom. Tako, primjerice, do 2025. žele postići cilj gdje će se ambalaža svih proizvoda moći reciklirati ili ponovo upotrijebiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu